Magnetkamera undersökningen (MR)

Idag har jag varit i Västervik på magnetkamera undersökningen av huvudet, för att se om min cysta vuxit och om de måste operera igen.
Jag brukar klara de där undersökningarna väldigt bra, både det höga ljudet och att ligga i tunneln har funkat perfekt. Men idag fick jag lite panik, men jag ville inte avbryta... så jag låg där och försökta ta djupa andetag och det bara rann svett om mig.
Undersökningen tog bara 35 minuter idag, så jag borde klarat det tycker jag. Jag vet inte vad som hände med mig.

Nåja, nu är det gjort och det är bara att vänta på svaret.

Kommentarer
Postat av: lollo

modiga du! hoppas du hade kul på mässan och hittade många böcker. sorry att jag inte hade tid att prata, du försvann så fort i vimlet ... kram

2008-09-28 @ 19:53:54
URL: http://livinglollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0