Bokmässan 2008

Nu har jag precis kommit hem efter att ha tillbringat helgen nere i Göteborg på Bokmässan. Jag är helt slut. Men det har varit kul, dock blev det inte som jag hade tänkt mig med tiderna på mässan men men... det gick ju på sitt vis.

Har fått se många författare, så jag kommer knappt ihåg nbamnet på alla... men det var kul att bara sitta och observera dom, en del beter sig grymt snobbigt medan en del känns helt vanliga och en del väldigt udda.
Jag hade ju med kameran men tog inte ett ända litet kort...fy på mig!!!

Och hur tänkte jag här???
Det kommer fram en kille i min egen ålder med någon lapp om nåt som han vill ge mig. Jag har fullt med påsar i båda händerna... och så säger jag så här:
- Du kan stoppa den i munnen!!!
Ehhhh....herregud vad pinsamt... men vi skrattade båda två som tur var.... OCH han stoppade in pappret i min mun.
*fnissar*

Ja till sist så har jag köpt mycket nya böcker, av många författare som jag aldrig läst, sånt är roligast på mässan tycker jag, att hitta nya författare... Jag brukar alltid hitta nåt som är riktigt bra varje år.
Böckerna får nog ligga kvar i påsarna till efter flytten på onsdag.

Kommentarer
Postat av: psykos

Har själv ställt ut böcker där.. lite irriterande med alla bkändisar som får så mkt mediauppmärksamhet bara för att de är kändisar hata

Håller på och utforskar BUP nu så va gärna med om du har någon erfarenhet. Snart ska vi gå igenom ätstörningar också så känner du någon som bloggar om det, tipsa mig :) Kram P

2008-09-30 @ 18:53:45
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Postat av: Maria

jag skulle också vilja åka på bokmässan avis på dig ju :) Är det normalpriser på böckerna där eller säljs dom för ett annat pris än i affärerna? Kram

2008-10-06 @ 19:23:12
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0