Mycket tungt

Ibland går livet i helt fel riktning. Jag har varit och är fortfarande i en djup depression sedan några veckor tillbaka. Allt är i ett mörker och jag är superkänslig. Jag tål inte alls mycket. Men det värsta är ensamheten och bristen av förståelse för mitt mående.

Förra veckan började min nya utredning på endokrinmottagningen i Eksjö. Det var otroligt tungt att behöva lära känna ytterligare en läkare och berätta om allt. Men han gjorde en riktigt grundlig undersökning, både genom samtal och sen kroppsligt. Det första vi ska göra nu blir en rad stora blodprover som tar månader innan man får resultatet på för de måste skickas till Göteborg och till Linköping. Men har man väntat i flera år så kan man ju försöka stå ut några månader till.

Kommentarer
Postat av: psykos

Hej..

stackare.. när det gäller depression så går den oftast iallafall Över.. så det finns hopp!



Nu finns det tre nya inlägg som du måste läsa på psykiatrin.blogg.se :)

Och så sitter jag å väntar på fler dumma citat, så kommentera om du har nått på lager :)

Kram P

2008-11-15 @ 12:32:51
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Postat av: SaraBr

Ush så jobbigt du har det. Ge inte upp. Skönt i alla fall att någonting händer medecinskt, fast det är klartatt det är jobbigt att lära känna nya läkare, förklara allt osv.

många kramar och jag hoppas att du kan hitta ljuspunkter i vardagen trots depressionen.

2008-11-18 @ 03:15:01
Postat av: anna

(,) " "(,)

.( 'o', )

.-()--()-<@

.()-()



Tittar in & lämnar en kram

2008-11-22 @ 00:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0