Funderingar kring boklistan

Under de senaste två åren har jag med jämna mellanrum fått förslag att min boklista borde finnas i bloggformat istället för att jag kodar själv. Mest för det här med RSS tror jag. Är inte så kunnig på området.

Jag vet inte själv vad jag vill, men självklart så vill jag ju att mina besökare ska vara nöjda och glada.

Och om jag skulle flytta över allt till en blogg måste det väl bli till Wordpress så jag kan ha alla olika menyer. Eller finns det något annat bloggformat som fungerar likadant som WP, typ?

Någon som har en åsikt, ett förslag eller några andra ord på vägen till ett beslut?
Är mycket tacksam för era synpunkter!

Kommentarer
Postat av: Maria

jadu, kan ingenting om wordpress. Har precis nyligen hört talas om det typ så vet knappt vad det är. Vad är det för nåt?? :) Jag är helt nöjd med din boklista som den är :) Men du ska ju göra det som känns bäst för dig helt enkelt.

2008-07-25 @ 10:13:20
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: Maria

Aha okej, men är wordpress en sida eller ett program?

Hade grymt kul ikväll. Sjukt bra film. Har du inte sett den så rekomenderar jag den verkligen. En sån ska man sätta på en dålig dag så får man lust till att göra både det ena och det andra, ja då menar jag städning och sånt alltså hehe. Så när den filmen kommer ut på dvd ska jag köpa den och då får min Miss Li konkurrens :)

2008-07-25 @ 21:36:16
URL: http://mariamalmgren.webblogg.se/
Postat av: SaraBr

Att lägga upp dina boksidor i en databas, t ex genom wordpress kommer att bli ett jättejobb. Förmodligen en bra idé. Men jag tycker inte att du ska göra någonting bara för att "andra tycker det". Om du förstår vad jag menar?

2008-07-26 @ 01:24:09
URL: http://www.sarabr.com
Postat av: Struntlillstrumpa

Jag använder wordpress och har en meny för själva bloggen, och en för böcker jag läst. Tycker det funkar bra! Dock är min boklista mycket, mycket mindre än vad din är ;)

2008-07-29 @ 15:31:48
URL: http://struntlillstrumpa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0